Service Cloud

Çağrı merkezinden, self-servis portallara kadar, Salesforce servis çözümleri ile müşteri ihtiyaçlarını çok daha hızlı, proaktif ve esnek bir şekilde karşılayabilirsiniz.

✔ Lightning Servis Konsolu
✔ Servis Süreç ve Otomasyonu
✔ Servis Analitikleri

✔ Varlık ve Sipariş Yönetimi
✔ Vaka Yönetimi
✔ Çoklu-kanal Yönlendirme

✔ Akıllı Mobil Servis
✔ Müşteri Self-Servis
✔ Telefon Entegrasyonu

Lightning Servis Konsolu

• Tüm bilgiyi tek platformdan alın.
• Temsilci deneyiminizi merkezileştirin ve ihtiyaç duydukları tüm bilgiyi kolayca erişebilecekleri bir arayüz ile sunun.
• Müşteri profillerinden vaka geçmişlerine, gösterge panolarına kadar her şeye tek bir yerden ulaşın.

Vaka Yönetimi

• Dünyanın #1 Servis Platformu ile temsilcilerinizin vakaları en hızlı şekilde kapatmasını sağlayın.
• İhtiyaç duydukları tüm bilgilere, hareketleri ve yanıtlara kolayca ulaşmalarını sağlayın ve müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye taşıyın.

Servis Süreç ve Otomasyonu

Lightning Flow 'u kullanarak sürükle ve bırak kolaylığıyla herhangi bir hizmeti veya onay sürecini özelleştirin ve otomatikleştirin.

image

Telefon Entegrasyonu

• Müşterinizle görüşmeyi başlatmadan önce müşterilerinizi tanıyın. Anında müşteri bilgilerini veya arayan kişinin hesap kaydını gösteren bir profil ekranı alın.
• Bir çağrı sırasında aldığınız notların kişi kayıtları, vakalar veya oluşturduğunuz herhangi bir doküman ile ilişkili olarak kaydedilmesini sağlayarak süreci basitleştirin.

Liste Fiyatları

Essentials

$25/ Aylık
  • Essentials ile müşterilerinize hak ettikleri müşteri hizmetini sunabilirsiniz.
    Servis Konsolu ile tek bir ekrandan E-posta, Facebook, Twitter ve web sitenizle bağlantı kurarak müşterilerinizin yanında olun.



Professional

$75/ Aylık
  • Müşteri hizmetlerinizi Professional ile güçlendirin.
    Müşteri vakalarınızı takip edin, servis sözleşmelerinizi yönetin ve sınıfının en iyisi olan Servis Konsol uygulamasını kullanın.
    Gerçek zamanlı içgörüleri rapor ve dashboard olarak alın.


Unlimited

$300/ Aylık
  • ✔Live Agent Web Chat
    ✔Salesforce Knowledge
    Üretkenliği arttırmak ve müşteri servis süreçlerini ölçmek için Service Cloud’u kişiselleştirebilirsiniz. Sınırsız online eğitim, destek, ve admin servisine sahip olun. Birden çok sandbox ortamına sahip olun. Custom obje yaratın, sınırsız tab ve app kullanın

Essentials Professional Enterprise Unlimited
Vaka Yönetimi
Servis Konsol Uygulamaları
Knowledge
Servis Sözleşmeleri ve Yetkileri
Telefon Entegrasyonu (CTI)
Web Servis API
24/7 Destek ve Konfigürasyon Servisleri



Salesforce ile ilgili daha detaylı bilgi almak ister misiniz?


İletişim