Netaş Hikayesi

Netaş olarak, ülkemizin iletişim altyapısını yerli imkanlarla kurmak üzere 1967 yılında çıktığımız yolculuğumuza bugün yakın coğrafyanın dijital dönüşüm mimarı olarak devam ediyoruz.

47 yıl önce Türkiye’nin ilk özel yerli telekom ArGe’sini kurma, ilk yazılım ihracatını gerçekleştirme vizyonumuz, sunduğumuz profesyonel hizmetler ve sahip olduğumuz saha gücümüz, çoklu iş ortaklığı yapımız ve üretim kabiliyetimiz ile bölgenin lider teknoloji markası olma yolunda ilerliyoruz.

Finans, spor, eğlence, savunma sanayisi, ulaşım, sağlık, eğitim, kamu ve özel sektör kuruluşları gibi ekonomimizin stratejik dikeylerinde hayata geçirilen referans projelerde rol alarak ülkemizin dijital ligde üst sıralarda yer alması için çalışıyoruz. Ülkemizin uçtan uca akıllı iletişim ve teknoloji altyapısını kuruyoruz.

ArGe’mizdeki yüzlerce mühendisimizle; nesnelerin interneti (IoT), VoIP, büyük veri analitiği, bulut bilişim, multimedya, geniş bant iletişim, GSM-R, siber güvenlik ve savunma iletişimi gibi yeni nesil teknolojiler üzerine odaklanıyoruz.

Güçlü sistem entegratörü kimliğimiz altındaki 120’ye yakın yerli ve global iş ortağımız, ArGe merkezimiz ile birlikte bize güç katıyor.

Bugün 30’a yakın ülkede dijital dönüşüm projelerinde yer alıyoruz. Uluslararası ArGe’mizle de Avusturalya’dan ABD’ye kadar uzanan bir coğrafyada bütünleşik iletişim çözümleri geliştiriyoruz.

53 yıldan bu yana tüm çalışmalarımızın odağında ülkemiz var. Dünya çapındaki sistem entegratörü kasımız, yerli kaynaklarımız, köklü mühendislik yetkinliklerimiz ve uluslararası pazarlardaki deneyimimizle Türkiye’yi, bölgenin teknoloji üssü haline dönüştürmek için çalışıyoruz.

 

Vizyonumuz

Küresel standartlarda çalışan, bölgenin 1 numaralı sistem entegratörü olmak.

 

Değerlerimiz

Azim, tutku, cesaret, yenilikçilik, millilik, paylaşımcı ve aile olmak

CEO'dan Mesaj

Netaş’ın kuruluşu, Türkiye’de telekomünikasyon sanayinin de ilk temel taşıdır. Şirketimizin 50 yılı aşkın tarihinde kesintisiz bir liderlik görüyoruz: Teknoloji, istihdam, kalite, ihracat, sosyal sorumluluk ve daha pek çok alanda… Son on yılda birçok büyük dijital dönüşüm projesine imza attık, kazandığımız sayısız ödül ile de gururlandık. Kuruluşumuzdan bu yana ülkemize hep en yeni bilgi ve iletişim teknolojilerini sunan şirket olduk. Bu sayede ülkemize 3,5 milyar doların üzerinde döviz kazandırmanın gururunu yaşadık...

 

Dünya, bilgi ve iletişim teknolojileriyle büyük bir değişim yaşıyor. Biz de bu değişimin merkezinde duruyoruz. Türkiye’nin dijital dönüşümü için finans, telekom, sağlık, enerji, spor, eğitim, kamu, savunma gibi dikeylerde akıllı çözümler uyguladık. İçinde bulunduğumuz bölgedeki ülkelerde iddialı projeleri başarıyla hayata geçirdik. Buradan kazandığımız bilgi ve birikimi yurt dışına taşıyarak gerçekleştirdiğimiz teknoloji ihracatından büyük gurur duyuyoruz.

 

Türkiye’nin en yetenekli beyinlerinden oluşan, 800’ü aşkını ArGe’de olmak üzere yaklaşık 2.000’den fazla çalışanımızla, devam eden projelerimiz ve güçlü iş ortaklarımızla, ülkemizi geleceğin bilişim ve dijital dönüşüm dünyasına en iyi şekilde hazırlamaya devam edeceğiz.

 

Bir dünya şirketi olmaya ve teknoloji alanında yeni ufuklar açmaya kararlıyız. Bildiğiniz gibi Türkiye’nin hedefleri arasında, “Bölgenin yüksek teknoloji merkezi olmak” var. Netaş olarak hep birlikte bu hedefe doğru yürümeye, değer katmaya devam edeceğiz.

 

Üst Yönetim

Üst Yönetim
Müjdat Altay
C. Müjdat Altay
CEO / İcra Kurulu Başkanı
İlker Çalışkan
M. İlker Çalışkan
CFO / Mali İşlerden Sorumlu İ. K. Ü.
Altay Doğu
Altay Doğu
Telekomünikasyon İş Birimi Genel Müdür Vekili
Banu Tesal
Banu Tesal
CEO-Danışmanı
Bilgehan Çataloğlu
Bilgehan Çataloğlu
Dijital Dönüşüm Ofisi İcra Kurulu Üyesi
Börgehan Köksal
Börgehan Köksal
CCO / Kurumsal Uyumdan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi
Buket Okumuş
Buket Okumuş
Marka ve Kurumsal İletişim’den Sorumlu İcra Kurulu Üyesi
Burak Şalk
Burak Şalk
NetRD Genel Müdürü
Kamil Orman
Kamil Orman
Kamu ve Savunma Sektörü Genel Müdürü Genel Müdürü
Koray Otyam
Koray Otyam
BDH Genel Müdürü
Mei Bowen
Mei Bowen
COO
Neslihan Beyhan
Neslihan Beyhan
Strateji Direktörü
Bülent Kemal Mutlu
Bülent Kemal Mutlu
ArGe Genel Müdürü
Ömer Aydın
Ömer Aydın
n-telligent institute Kıdemli Direktör
Selda Parın
Selda Parın
Kurumsal Sektör Genel Müdürü
Sinan Dumlu
Sinan Dumlu
Uluslararası Pazarlar Genel Müdürü
Dr. Xi Guang Qing
Dr. Xi Guang Qing
CTO
Yasemin Akad
Yasemin Akad
CPO / İnsan Kaynaklarından Sorumlu İ. K. Ü.

Netaş Şifa Ormanı

ArGe kültürünün doğaya yansıması…

Netaş, 1967 yılından bu yana her adımda temiz çevre ve sanayi kavramlarını odağına alıyor. Ortaya koyduğu projelerle doğal kaynakların israfını önlerken doğaya zarar vermiyor, korunmasına katkıda bulunuyor. Türkiye’nin bir numaralı sistem entegratörü ve köklü ArGe merkezine sahip teknoloji şirketi olarak inovatif düşünce yapısını içinde bulunduğu her projeyi yansıtan Netaş, bu bakış açısıyla “Netaş Şifa Ormanı” projesini hayata geçirdi.

 

 

 

 

Marka Politikaları

Kalite Politikamız

Vizyonumuz doğrultusunda; müşterilerimize en üst düzeyde değer yaratmak için ‘mükemmelliği’ hedefleyen, uluslararası standartlara uygun olarak kurulan, verilere dayalı kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirmelerle devamlılığını sağlamaktır.

Sürekli iyileştirmelerle ‘mükemmelliğin’ sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.

 

ÇSG Politikası

Amacımız

Türkiye'de bilgi ve iletişim sektöründeki liderliğimizi çevre, sağlık ve güvenlik alanına taşıyarak Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) alanında tüm faaliyetlerimizde küresel bilişim sektörünün öncü şirketleri arasında yer almaktır.

Katılım

Takım halinde yürüttüğümüz Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) Programı'nı çalışanlarımız, tedarikçilerimiz, dağıtım kanallarımız ve müşterilerimizin de etkin katılımıyla sürdüreceğiz.

Öncülük

Tüm faaliyet, ürün ve hizmetlerimizde kirliliği  önleyerek çevre, iş sağlığı ve güvenliği sorunlarına  yaratıcı çözümler getirecek , faaliyetlerimiz sonrasında oluşan sera gazı salınımlarının küresel ısınmaya etkilerini  azaltarak, çevre sağlık ve güvenlik bilincinin gelişmesine katkıda bulunarak sektörümüzde öncülük görevimizi sürdüreceğiz.

Yönetim

Tüm faaliyetlerimizde, ÇSG konusundaki riskleri belirlemek, değerlendirmek, iş kazası ve meslek hastalıklarını önlemek kararlarımıza esas olacaktır.

Yasal Uygulamalar

Tüm yasal kurallar ve standartlara tam uymaya özen gösterecek, mümkün olduğunca geliştirmelerine katkıda bulunacağız.

Sorumluluk

Bu politika çerçevesinde ÇSG programının uygulanması, etkinliklerin kontrol edilmesi, gözden geçirilmesi ve sürekli geliştirilmesi tüm Netaş/Netaş Bilişim Teknolojileri çalışanlarının önde gelen sorumluluğudur.

ÇSG Raporu

Müşteri Memnuniyet Politikası

Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi ilke edindik. Müşterilerimizden gelen her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda yasal mevzuatlara da uygun çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.

Müşterilerimiz itici gücümüzdür.

Sürekli iyileştirmelerle müşteri memnuniyetinin sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.

 

Müşteri Şikayet Süreci

 

Bilgi Güvenliği Politikası

Netaş Bilgi Güvenliği Politikası

 

Amacımız;

Başarılı iş hedeflerine ulaşmamızı destekleyen, bilişim teknolojilerinin kullanımında, bilgi güvenliği ilke ve standartlarının, tüm çalışanlarımız tarafından benimsenerek uygulanması ile fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının korunmasını sağlayarak Türkiye'de ve dünyada 'Bilgi Güvenliği' alanında öncü kuruluşlar arasında yer almaktır.

Yaklaşımımız;

  • Bilgi güvenliği yönetim sistemimizin ISO 27001:2013 standardının gerekliliklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesini, belgelendirilmesini ve sürekli iyileştirilmesini sağlamayı,
  • Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşmelere uymayı,
  • Ürün ve hizmetlerimizle ilgili, stratejik hedef, tasarım, üretim, satış, tedarik kaynakları, müşteri ve çalışanların bilgileri gibi kritik verilerin gizliliğini korumayı,
  • Bilgi güvenliği süreçlerini bilginin gizliliğinin, bütünlüğünün ve erişilebilirliğinin korunmasını temel alarak oluşturmayı, iş akış ve prosedürleri ile güvenlik seviyesinin korunmasının sürdürülebilirliğini sağlamayı,
  • Bilgi güvenliğine aykırı durumları zamanında tespit edebilmek ve anında müdahale etmeyi,
  • Tüm çalışanlarımızın ve ekosistemimizdeki iş ortaklarımızın bilgi güvenliği farkındalık düzeylerini yükseltmek için çalışmayı,
  • Değişen ve gelişen bilgi güvenliği tehditlerine karşı risk analizleri gerçekleştirerek proaktif önlemler almayı taahhüt ederiz.

C. Müjdat Altay

CEO

İş Sürekliliği Politikası

Netaş/Netaş Bilişim;

  • İş sürekliliği yönetim sistemi ile ilgili mevzuata ve müşteri sözleşmelerinin gereklerine tam uyumu sağlar.
  • İnsan yaşamını tehdit eden olağanüstü durumlarda can güvenliğinin korunması için gereken tüm önlemleri alır.
  • Olağanüstü durumlara hazırlıklı olmak ve hizmet kesintisini en aza indirmek için planlar oluşturur, planları test eder ve güncelliğini korur.
  • Olağanüstü bir durumda paydaşlarının çıkarını, kurumun itibarını korumak, olası zararı asgari düzeye çekmek için önlem alır.
  • Kritik iş süreçlerinin ve hizmetlerin sürekliliğinin sağlanması, kesinti sonrasında planlanan süre zarfında ve öncelikler doğrultusunda normale döndürülmesi için, ihtiyaç duyulan kaynakları temin eder.
  • İş sürekliliği yönetim sisteminin kurum kültürüne yerleştirilmesi, çalışanların farkındalığının artırılması ve çalışmalara katılımın sağlanması için eğitimler ve tatbikatlar başta olmak üzere gereken çalışmaları yürütür.
  • İş sürekliliği yönetim sistemini sürekli gözden geçirir ve iyileştirerek sürdürür.

Marka Politikaları    
Kalite Politikamız

Vizyonumuz doğrultusunda; müşterilerimize en üst düzeyde değer yaratmak için ‘mükemmelliği’ hedefleyen, uluslararası standartlara uygun olarak kurulan, verilere dayalı kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirmelerle devamlılığını sağlamaktır.

Sürekli iyileştirmelerle ‘mükemmelliğin’ sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.

 

ÇSG Politikası

Amacımız

Türkiye'de bilgi ve iletişim sektöründeki liderliğimizi çevre, sağlık ve güvenlik alanına taşıyarak Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) alanında tüm faaliyetlerimizde küresel bilişim sektörünün öncü şirketleri arasında yer almaktır.

Katılım

Takım halinde yürüttüğümüz Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) Programı'nı çalışanlarımız, tedarikçilerimiz, dağıtım kanallarımız ve müşterilerimizin de etkin katılımıyla sürdüreceğiz.

Öncülük

Tüm faaliyet, ürün ve hizmetlerimizde kirliliği  önleyerek çevre, iş sağlığı ve güvenliği sorunlarına  yaratıcı çözümler getirecek , faaliyetlerimiz sonrasında oluşan sera gazı salınımlarının küresel ısınmaya etkilerini  azaltarak, çevre sağlık ve güvenlik bilincinin gelişmesine katkıda bulunarak sektörümüzde öncülük görevimizi sürdüreceğiz.

Yönetim

Tüm faaliyetlerimizde, ÇSG konusundaki riskleri belirlemek, değerlendirmek, iş kazası ve meslek hastalıklarını önlemek kararlarımıza esas olacaktır.

Yasal Uygulamalar

Tüm yasal kurallar ve standartlara tam uymaya özen gösterecek, mümkün olduğunca geliştirmelerine katkıda bulunacağız.

Sorumluluk

Bu politika çerçevesinde ÇSG programının uygulanması, etkinliklerin kontrol edilmesi, gözden geçirilmesi ve sürekli geliştirilmesi tüm Netaş/Netaş Bilişim Teknolojileri çalışanlarının önde gelen sorumluluğudur.

ÇSG Raporu

Müşteri Memnuniyet Politikası

Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi ilke edindik. Müşterilerimizden gelen her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda yasal mevzuatlara da uygun çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.

Müşterilerimiz itici gücümüzdür.

Sürekli iyileştirmelerle müşteri memnuniyetinin sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.

 

Müşteri Şikayet Süreci

 

Bilgi Güvenliği Politikası

Netaş Bilgi Güvenliği Politikası

 

Amacımız;

Başarılı iş hedeflerine ulaşmamızı destekleyen, bilişim teknolojilerinin kullanımında, bilgi güvenliği ilke ve standartlarının, tüm çalışanlarımız tarafından benimsenerek uygulanması ile fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının korunmasını sağlayarak Türkiye'de ve dünyada 'Bilgi Güvenliği' alanında öncü kuruluşlar arasında yer almaktır.

Yaklaşımımız;

  • Bilgi güvenliği yönetim sistemimizin ISO 27001:2013 standardının gerekliliklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesini, belgelendirilmesini ve sürekli iyileştirilmesini sağlamayı,
  • Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşmelere uymayı,
  • Ürün ve hizmetlerimizle ilgili, stratejik hedef, tasarım, üretim, satış, tedarik kaynakları, müşteri ve çalışanların bilgileri gibi kritik verilerin gizliliğini korumayı,
  • Bilgi güvenliği süreçlerini bilginin gizliliğinin, bütünlüğünün ve erişilebilirliğinin korunmasını temel alarak oluşturmayı, iş akış ve prosedürleri ile güvenlik seviyesinin korunmasının sürdürülebilirliğini sağlamayı,
  • Bilgi güvenliğine aykırı durumları zamanında tespit edebilmek ve anında müdahale etmeyi,
  • Tüm çalışanlarımızın ve ekosistemimizdeki iş ortaklarımızın bilgi güvenliği farkındalık düzeylerini yükseltmek için çalışmayı,
  • Değişen ve gelişen bilgi güvenliği tehditlerine karşı risk analizleri gerçekleştirerek proaktif önlemler almayı taahhüt ederiz.

C. Müjdat Altay

CEO

İş Sürekliliği Politikası

Netaş/Netaş Bilişim;

  • İş sürekliliği yönetim sistemi ile ilgili mevzuata ve müşteri sözleşmelerinin gereklerine tam uyumu sağlar.
  • İnsan yaşamını tehdit eden olağanüstü durumlarda can güvenliğinin korunması için gereken tüm önlemleri alır.
  • Olağanüstü durumlara hazırlıklı olmak ve hizmet kesintisini en aza indirmek için planlar oluşturur, planları test eder ve güncelliğini korur.
  • Olağanüstü bir durumda paydaşlarının çıkarını, kurumun itibarını korumak, olası zararı asgari düzeye çekmek için önlem alır.
  • Kritik iş süreçlerinin ve hizmetlerin sürekliliğinin sağlanması, kesinti sonrasında planlanan süre zarfında ve öncelikler doğrultusunda normale döndürülmesi için, ihtiyaç duyulan kaynakları temin eder.
  • İş sürekliliği yönetim sisteminin kurum kültürüne yerleştirilmesi, çalışanların farkındalığının artırılması ve çalışmalara katılımın sağlanması için eğitimler ve tatbikatlar başta olmak üzere gereken çalışmaları yürütür.
  • İş sürekliliği yönetim sistemini sürekli gözden geçirir ve iyileştirerek sürdürür.

eBülten Üyeliği

Tüm yeniliklerimizden haberdar olmak için eBültenimize kayıt olun!