Netaş Hikayesi

Netaş, bilgi ve iletişim teknolojileri alanındaki yenilikçi ve yaratıcı çözümlerle, ulusal ve uluslararası pazarda, servis sağlayıcılara ve kurumlara uçtan uca katma değerli çözümler, sistem entegrasyonu ve teknoloji hizmetleri sunuyor. 1967’den beri sahip olduğu yetkinlik, geniş bilgi ve güçlü deneyimiyle iş verimliliğinin artışı için çalışan Netaş, bilişim teknolojileri alanındaki faaliyetlerini, ArGe biriminin katkılarıyla sürdürüyor. Netaş, aynı zamanda Türk Silahlı Kuvvetleri’nin ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla, savunma iletişim ağının modernizasyonunda da önemli bir rol oynuyor.

Netaş, Türkiye’nin ve bölgenin dijital dönüşümünde önemli bir görev üslenerek kamu, telekomünikasyon, finans ve genel sektörden önde gelen şirketlere geniş bir yelpazede hizmet veriyor. Netaş, müşterilerinin bilişim sektöründeki gelişmeleri yakından takip etmesi ve teknolojiyi daha verimli kullanma ihtiyacı doğrultusunda, küresel teknoloji devleriyle stratejik iş ortaklıkları yapıyor, 200’den fazla küresel operatör için yazılım çözümleri geliştiriyor.

Bilişim sektörünün en büyük 500 şirketinin değerlendirildiği Bilişim500 araştırmasında Netaş, 2017 satış gelirleriyle ‘Donanım’ ve ‘IoT ve M2M’, ‘Ağ Donanımı’, ‘Hizmet İhracatı’, ‘Veri Yedekleme ve Depolama Donanımı’ kategorilerinde “Yılın Sistem Entegratörü” seçildi. ‘Bilişim Hizmet İhracatı’ alanında "Ekonomiye Katkı Özel Ödülü" aldı.

Türk Patent ve Marka Kurumu’nun 2017 yılı raporuna göre, Netaş toplam patent başvuru sayısına göre telekomünikasyon sektörü firmaları arasında üçüncü sırada yer aldı.

Netaş aynı zamanda, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından, 2012, 2013 ve 2014 yıllarında, performans endeksi değerlendirmesi sonucunda ‘Telekomünikasyon sektöründe en başarılı ArGe Merkezi’ seçildi ve ‘ArGe Personel İstihdamı’ dalında da birinci oldu.

Son on yılda sektörünün üzerinde büyüme kaydeden Netaş; müşterilerine odak teknolojileri olan mobil geniş bant, siber güvenlik, bulut bilişim, iş uygulamaları ve büyük veri konularında çözüm sunuyor. Netaş, Asya-Pasifik’tenTürkî Cumhuriyetlere ve ağırlıklı olarak Kuzey Afrika ülkelerinden Orta Doğu bölgesine uzanan bir coğrafyadaki kurumlara teknoloji danışmanlığı, satış sonrası desteği gibi uçtan uca katma değerli çözümler sunuyor. 

Hisselerinin %36,95’sı Borsa İstanbul’da (BIST) işlem gören şirketin başlıca ortakları arasında, %48,05 payla ZTE Cooperatief U.A. (“ZTE”) ve %15 payla Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı yer alıyor.

 

Vizyonumuz

Küresel standartlarda çalışan, bölgenin 1 numaralı sistem entegratörü olmak.

 

Temel Değerlerimiz

Müşterilerimiz, itici gücümüzdür.

Çalışanlarımız, en kıymetli kaynağımızdır.

Kalite, her alandaki hedefimizdir.

İnovasyon, geleceğimizin güvencesidir.

Sorumluluk, iş akışlarındaki belirsizliği önler.

Dürüstlük, yaptığımız her işin temelini oluşturur.

CEO'dan Mesaj

Netaş’ın kuruluşu, Türkiye’de telekomünikasyon sanayinin de ilk temel taşıdır. Şirketimizin 50 yılı aşkın tarihinde kesintisiz bir liderlik görüyoruz: Teknoloji, istihdam, kalite, ihracat, sosyal sorumluluk ve daha pek çok alanda… Son on yılda birçok büyük dijital dönüşüm projesine imza attık, kazandığımız sayısız ödül ile de gururlandık. Kurulduğumuzdan bu yana ülkemize hep en yeni bilgi ve iletişim teknolojilerini sunan şirket olduk. Bu sayede ülkemize 3,5 milyar doların üzerinde döviz kazandırmanın gururunu yaşadık...

Dünya, bilgi ve iletişim teknolojileriyle büyük bir değişim yaşıyor. Biz de bu değişimin merkezinde duruyoruz. Türkiye’nin dijital dönüşümü için finans, telekom, sağlık, enerji, spor, eğitim, kamu, savunma gibi dikeylerde akıllı çözümler uyguladık. İçinde bulunduğumuz bölgedeki ülkelerde iddialı projeleri başarıyla hayata geçirdik. Buradan kazandığımız bilgi ve birikimi yurt dışına taşıyarak gerçekleştirdiğimiz teknoloji ihracatından büyük gurur duyuyoruz.

Türkiye’nin en yetenekli beyinlerinden oluşan, 800’ü aşkını ArGe’de olmak üzere yaklaşık 2.000’den fazla çalışanımızla, devam eden projelerimiz ve güçlü iş ortaklarımızla, ülkemizi geleceğin bilişim ve dijital dönüşüm dünyasına en iyi şekilde hazırlamaya devam edeceğiz.

Bir dünya şirketi olmaya ve teknoloji alanında yeni ufuklar açmaya kararlıyız. Bildiğiniz gibi Türkiye’nin hedefleri arasında, “Bölgenin yüksek teknoloji merkezi olmak” var. Netaş olarak hep birlikte bu hedefe doğru yürümeye, değer katmaya devam edeceğiz.

 

İcra Kurulu

İcra Kurulu
Müjdat Altay
C. Müjdat Altay
CEO / İcra Kurulu Başkanı
Bilgehan Çataloğlu
Bilgehan Çataloğlu
BDH Genel Müdürü
Selda Parın
Selda Parın
Kurumsal Sektör Genel Müdürü
İlker Çalışkan
M. İlker Çalışkan
CFO / Mali İşlerden Sorumlu İ. K. Ü.
Kamil Orman
Kamil Orman
Kamu, Savunma ve Telekom Sektörü Genel Müdürü
Ömer Aydın
Ömer Aydın
Savunma Teknolojileri ARGE Lideri
Yasemin Akad
Yasemin Akad
CPO / İnsan Kaynaklarından Sorumlu İ. K. Ü.
Buket Okumuş
Buket Okumuş
Marka ve İletişim Direktörü
Serdar Urçar
Serdar Urçar
Uluslararası Pazarlar Genel Müdürü

Netaş Şifa Ormanı

ArGe kültürünün doğaya yansıması…

Netaş, 1967 yılından bu yana her adımda temiz çevre ve sanayi kavramlarını odağına alıyor. Ortaya koyduğu projelerle doğal kaynakların israfını önlerken doğaya zarar vermiyor, korunmasına katkıda bulunuyor. Türkiye’nin bir numaralı sistem entegratörü ve köklü ArGe merkezine sahip teknoloji şirketi olarak inovatif düşünce yapısını içinde bulunduğu her projeyi yansıtan Netaş, bu bakış açısıyla “Netaş Şifa Ormanı” projesini hayata geçirdi.

 

 

 

Marka Politikaları

Kalite Politikamız

Vizyonumuz doğrultusunda, müşterilerimize en üst düzeyde değerler yaratmak için 'Mükemmelliği' hedefleyen uluslararası standartlara uygun olarak kurulan, verilere dayalı kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirmelerle devamlılığını sağlamaktır.

Sürekli iyileştirmelerle, 'Mükemmelliğin' sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.

ÇSG Politikası

Amacımız

Türkiye'de bilgi ve iletişim sektöründeki liderliğimizi çevre, sağlık ve güvenlik alanına taşıyarak Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) alanında tüm faaliyetlerimizde küresel bilişim sektörünün öncü şirketleri arasında yer almaktır.

Katılım

Takım halinde yürüttüğümüz Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) Programı'nı tedarikçilerimiz, dağıtım kanallarımız ve müşterilerimizin de etkin katılımıyla sürdüreceğiz.

Öncülük

Tüm faaliyet, ürün ve hizmetlerimizde kirliliği  önleyerek çevre, iş sağlığı ve güvenliği sorunlarına  yaratıcı çözümler getirecek , faaliyetlerimiz sonrasında oluşan sera gazı salınımlarının küresel ısınmaya etkilerini  azaltarak, çevre sağlık ve güvenlik bilincinin gelişmesine katkıda bulunarak sektörümüzde öncülük görevimizi sürdüreceğiz.

Yönetim

Tüm faaliyetlerimizde, ÇSG konusundaki riskleri belirlemek, değerlendirmek, iş kazası ve meslek hastalıklarını önlemek kararlarımıza esas olacaktır.

Yasal Uygulamalar

Tüm yasal kurallar ve standartlara tam uymaya özen gösterecek, mümkün olduğunca geliştirmelerine katkıda bulunacağız.

Sorumluluk

Bu politika çerçevesinde ÇSG programının uygulanması, etkinliklerin kontrol edilmesi, gözden geçirilmesi ve sürekli geliştirilmesi tüm Netaş/Netaş Bilişim Teknolojileri çalışanlarının önde gelen sorumluluğudur.

ÇSG Raporu

Müşteri Memnuniyet Politikası

Netaş,  müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi ilke edinmiştir. Müşterilerimizden gelen her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda yasal mevzuatlara da uygun çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.

Müşterilerimiz itici gücümüzdür. 

Sürekli iyileştirmelerle ‘Mükemmelliğin’ sağlanması tüm Netaş çalışanlarının sorumluluğudur.

Müşteri Şikayet Süreci

Bilgi Güvenliği Politikası

Netaş Bilgi Güvenliği Politikası

 

Amacımız;

Başarılı iş hedeflerine ulaşmamızı destekleyen, bilişim teknolojilerinin kullanımında, bilgi güvenliği ilke ve standartlarının, tüm çalışanlarımız tarafından benimsenerek uygulanması ile fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının korunmasını sağlayarak Türkiye'de ve dünyada 'Bilgi Güvenliği' alanında öncü kuruluşlar arasında yer almaktır.

Yaklaşımımız;

  • Bilgi güvenliği yönetim sistemimizin ISO 27001:2013 standardının gerekliliklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesini, belgelendirilmesini ve sürekli iyileştirilmesini sağlamayı,
  • Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşmelere uymayı,
  • Ürün ve hizmetlerimizle ilgili, stratejik hedef, tasarım, üretim, satış, tedarik kaynakları, müşteri ve çalışanların bilgileri gibi kritik verilerin gizliliğini korumayı,
  • Bilgi güvenliği süreçlerini bilginin gizliliğinin, bütünlüğünün ve erişilebilirliğinin korunmasını temel alarak oluşturmayı, iş akış ve prosedürleri ile güvenlik seviyesinin korunmasının sürdürülebilirliğini sağlamayı,
  • Bilgi güvenliğine aykırı durumları zamanında tespit edebilmek ve anında müdahale etmeyi,
  • Tüm çalışanlarımızın ve ekosistemimizdeki iş ortaklarımızın bilgi güvenliği farkındalık düzeylerini yükseltmek için çalışmayı,
  • Değişen ve gelişen bilgi güvenliği tehditlerine karşı risk analizleri gerçekleştirerek proaktif önlemler almayı taahhüt ederiz.

C. Müjdat Altay

CEO

Hizmet Yönetimi Politikası

Hizmet Yönetimi Politikası

Ülke çapında ve bölgesel olarak,

  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini, en uygun hizmet çözümleri ile uçtan uca karşılamak,
  • Müşterilerimizin rekabette fark yaratmalarına katkı sağlamak,
  • Proje bazlı işlerde proje yönetimi metodolojisine; sözleşme bazlı hizmetlerde ise servis yönetimi tecrübelerine uygun iş yapış biçimleri ile ilerlemek,
  • Hizmet performansımızı, hem dış (müşteri beklentileri, kontrat şartları vb.), hem de iç (verimlilik, kapasite planlama, kaynak kullanımı vb.) servis seviyeleri / operasyon metrikleri üzerinden, süregelen bir faaliyet olarak izlemek, ölçmek ve iyileştirmek,
  • Süreç odaklı iş yapış biçimlerimize uygun altyapılarla operasyonlarımızı desteklemek,
  • Çalışan ve müşteri memnuniyetini arttırmak,
  • Deneyimli ve sertifikalı hizmet ekibi ve yüksek operasyon yürütme ve yönetme becerisiyle, tüm paydaşların memnuniyetini, güvenini ve gelişimini sağlamak,
  • Kalıcı müşteriler edinmek.

Politikamızla ilgili faaliyet alanlarımız:

  • Yerinde ve sahada destek hizmetleri,
  • Satış sonrası garanti destek hizmetleri
  • Yönetilen hizmetler
  • Proje, kurulum, danışmanlık hizmetleri
  • Dış kaynak kullanım hizmetleri

C. Müjdat Altay

CEO

Marka Politikaları    
Kalite Politikamız

Vizyonumuz doğrultusunda, müşterilerimize en üst düzeyde değerler yaratmak için 'Mükemmelliği' hedefleyen uluslararası standartlara uygun olarak kurulan, verilere dayalı kalite yönetim sisteminin sürekli iyileştirmelerle devamlılığını sağlamaktır.

Sürekli iyileştirmelerle, 'Mükemmelliğin' sağlanması tüm Netaş/Netaş Bilişim çalışanlarının sorumluluğudur.

ÇSG Politikası

Amacımız

Türkiye'de bilgi ve iletişim sektöründeki liderliğimizi çevre, sağlık ve güvenlik alanına taşıyarak Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) alanında tüm faaliyetlerimizde küresel bilişim sektörünün öncü şirketleri arasında yer almaktır.

Katılım

Takım halinde yürüttüğümüz Çevre, Sağlık ve Güvenlik (ÇSG) Programı'nı tedarikçilerimiz, dağıtım kanallarımız ve müşterilerimizin de etkin katılımıyla sürdüreceğiz.

Öncülük

Tüm faaliyet, ürün ve hizmetlerimizde kirliliği  önleyerek çevre, iş sağlığı ve güvenliği sorunlarına  yaratıcı çözümler getirecek , faaliyetlerimiz sonrasında oluşan sera gazı salınımlarının küresel ısınmaya etkilerini  azaltarak, çevre sağlık ve güvenlik bilincinin gelişmesine katkıda bulunarak sektörümüzde öncülük görevimizi sürdüreceğiz.

Yönetim

Tüm faaliyetlerimizde, ÇSG konusundaki riskleri belirlemek, değerlendirmek, iş kazası ve meslek hastalıklarını önlemek kararlarımıza esas olacaktır.

Yasal Uygulamalar

Tüm yasal kurallar ve standartlara tam uymaya özen gösterecek, mümkün olduğunca geliştirmelerine katkıda bulunacağız.

Sorumluluk

Bu politika çerçevesinde ÇSG programının uygulanması, etkinliklerin kontrol edilmesi, gözden geçirilmesi ve sürekli geliştirilmesi tüm Netaş/Netaş Bilişim Teknolojileri çalışanlarının önde gelen sorumluluğudur.

ÇSG Raporu

Müşteri Memnuniyet Politikası

Netaş,  müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi ilke edinmiştir. Müşterilerimizden gelen her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda yasal mevzuatlara da uygun çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.

Müşterilerimiz itici gücümüzdür. 

Sürekli iyileştirmelerle ‘Mükemmelliğin’ sağlanması tüm Netaş çalışanlarının sorumluluğudur.

Müşteri Şikayet Süreci

Bilgi Güvenliği Politikası

Netaş Bilgi Güvenliği Politikası

 

Amacımız;

Başarılı iş hedeflerine ulaşmamızı destekleyen, bilişim teknolojilerinin kullanımında, bilgi güvenliği ilke ve standartlarının, tüm çalışanlarımız tarafından benimsenerek uygulanması ile fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının korunmasını sağlayarak Türkiye'de ve dünyada 'Bilgi Güvenliği' alanında öncü kuruluşlar arasında yer almaktır.

Yaklaşımımız;

  • Bilgi güvenliği yönetim sistemimizin ISO 27001:2013 standardının gerekliliklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesini, belgelendirilmesini ve sürekli iyileştirilmesini sağlamayı,
  • Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuat ve sözleşmelere uymayı,
  • Ürün ve hizmetlerimizle ilgili, stratejik hedef, tasarım, üretim, satış, tedarik kaynakları, müşteri ve çalışanların bilgileri gibi kritik verilerin gizliliğini korumayı,
  • Bilgi güvenliği süreçlerini bilginin gizliliğinin, bütünlüğünün ve erişilebilirliğinin korunmasını temel alarak oluşturmayı, iş akış ve prosedürleri ile güvenlik seviyesinin korunmasının sürdürülebilirliğini sağlamayı,
  • Bilgi güvenliğine aykırı durumları zamanında tespit edebilmek ve anında müdahale etmeyi,
  • Tüm çalışanlarımızın ve ekosistemimizdeki iş ortaklarımızın bilgi güvenliği farkındalık düzeylerini yükseltmek için çalışmayı,
  • Değişen ve gelişen bilgi güvenliği tehditlerine karşı risk analizleri gerçekleştirerek proaktif önlemler almayı taahhüt ederiz.

C. Müjdat Altay

CEO

Hizmet Yönetimi Politikası

Hizmet Yönetimi Politikası

Ülke çapında ve bölgesel olarak,

  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini, en uygun hizmet çözümleri ile uçtan uca karşılamak,
  • Müşterilerimizin rekabette fark yaratmalarına katkı sağlamak,
  • Proje bazlı işlerde proje yönetimi metodolojisine; sözleşme bazlı hizmetlerde ise servis yönetimi tecrübelerine uygun iş yapış biçimleri ile ilerlemek,
  • Hizmet performansımızı, hem dış (müşteri beklentileri, kontrat şartları vb.), hem de iç (verimlilik, kapasite planlama, kaynak kullanımı vb.) servis seviyeleri / operasyon metrikleri üzerinden, süregelen bir faaliyet olarak izlemek, ölçmek ve iyileştirmek,
  • Süreç odaklı iş yapış biçimlerimize uygun altyapılarla operasyonlarımızı desteklemek,
  • Çalışan ve müşteri memnuniyetini arttırmak,
  • Deneyimli ve sertifikalı hizmet ekibi ve yüksek operasyon yürütme ve yönetme becerisiyle, tüm paydaşların memnuniyetini, güvenini ve gelişimini sağlamak,
  • Kalıcı müşteriler edinmek.

Politikamızla ilgili faaliyet alanlarımız:

  • Yerinde ve sahada destek hizmetleri,
  • Satış sonrası garanti destek hizmetleri
  • Yönetilen hizmetler
  • Proje, kurulum, danışmanlık hizmetleri
  • Dış kaynak kullanım hizmetleri

C. Müjdat Altay

CEO

eBülten Üyeliği

Tüm yeniliklerimizden haberdar olmak için eBültenimize kayıt olun!