İş Çözümleri

Türkiye’nin ilk yazılım ihracatını yapmamızdan 750’den fazla ArGe mühendisimizle yazılım ihracatı şampiyonu olduğumuz bugünlere kadar, şirketlerin ihtiyaçlarını uzun yıllardır karşılayan kültürümüzle iş çözümleri üretmeye devam ediyoruz. Yazılım tecrübemizi, sektörel uygulamalar, mobil uygulamalar, mevcut ürünlerin uyarlamaları (customization) ve farklı sistemlerin uçtan uca entegrasyonu gibi alanlarda müşterilerimize aktarıyoruz.

İş çözümlerimizi uygularken, farklı yazılım dillerine ve üreticilerin platformlarına uygun yetkinliklerimizle, geniş bir spektrumda projeler gerçekleştiriyoruz. Bu projeler yüzlerce sistemi birbirine bağlayan ve tüm Türkiye’nin kullandığı sistemler olabilirken, şirketin belirli bir fonksiyonuna dönük yapıda da gerçekleşebiliyor. Tamamen müşteriye özel, ya da Salesforce, Oracle ve Microsoft gibi global devlerle birlikte sunduğumuz çözümleri de uyguluyoruz.

Microsoft , Netaş’ın iş çözümlerinde çok önemli bir yer tutuyor. Uzun yıllara dayanan Microsoft çözümleri tecrübemizi Microsoft Operasyon Merkezi ile pekiştirdik. Şirketlerin lisanslama, altyapı, uygulama, iletişim, bulut ve hizmet ihtiyaçlarında birlikte çalışıyoruz.

Microsoft Operasyon Merkezi

Netaş olarak, 24 yılı aşkın süredir 200'ün üzerinde şirkete Microsoft Çözümleri sağladık ve sağlamaya devam ediyoruz.  Bu süre zarfında müşterilerimizde Microsoft ürünlerinin değişen yapısına adapte olma, ürünlerin özelliklerinden maksimum faydayı sağlama, farklı konularda yetkin kaynakları bir arada bulundurma gibi konularda önemli bir ihtiyacın olduğunu gözlemledik. Bu ihtiyaçları karşılamak ve müşterilerimize daha yüksek katma değer sağlamak amacıyla Microsoft Servis Merkezi'ni oluşturduk. Netaş Microsoft Servis Merkezi sayesinde müşterilerimiz Microsoft ürünlerinden şirketlerine en yüksek faydayı sağlıyor, yatırımlarının karşılığını en üst seviyede alıyor.

Microsoft Servis Merkezi'nin organizasyonu, 7/24 çalışan operasyonu aksatmayacak, SLA'leri yerine getirebilecek kapasitede yapılanmış bulunuyor. Organizasyonda çağrı merkezi, operasyon ekibi, danışman ekip ve Microsoft Premier ekibi yer alıyor. 

Microsoft Servis Merkezi Kapsamındaki Hizmetler

Microsoft ürünleri operasyon ve işletimi Microsoft Azure ile bulut dönüşümü (sistemleri buluta taşıyan yapı) Proje bazlı danışmanlık Periyodik danışmanlık (Microsoft ürünlerinden en etkin şekilde faydalanmayı sağlayacak yapı) Microsoft ürünleri kullanım raporları ve optimizasyon fırsatları Microsoft Servis Merkezi'nin kapsamı Microsoft ürünleri ve müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda geliştiriliyor. Detaylı bilgi almak isterseniz bize ulaşın.

Salesforce İşbirliği

Küresel teknoloji ortaklarımızın, alanında lider teknolojilerini, çoklu ürün ve servisler olarak birbirleriyle entegre bir şekilde pazara sunmaktayız. Uçtan uca yenilikçi çözüm portföyümüz, 750’nin üzerinde ArGe çalışanımızdan aldığımız inovasyon gücü, danışmanlık, yaygın BT hizmetlerimiz ve geniş servis ağımız ile müşterilerimizle birlikte geleceği inşa eden güvenilir bir iş ortağıyız.

Çözüm portföyümüzde çoklu iş ortağı çalışmamızın verdiği tecrübeyle, farklı platformlarda kendi geliştirdiği uygulamalar ile kullanıcı merkezli bir iş odağını olan Salesforce’un lisans satışından, danışmanlık, entegrasyon, çözüm uygulaması ve satış sonrası 7/24 destek hizmetlerine kadar geniş bir servis yelpazesi sunmaktayız.

Müşteri odaklı inovatif çözümler…

Salesforce ile Netaş’ın en büyük ortak noktaları “müşteri” ve “inovasyon”a verdikleri önem olarak öne çıkıyor. Netaş olarak, müşteri başarı platformu olan Salesforce ile birlikte, Türkiye’deki orta ve büyük ölçekli şirketlerin kendi müşterilerine yaklaşmalarını, maliyetlerini azaltmalarını, kârlılıklarını artırmalarını ve yaptıkları yatırımların dönüşünü hızlıca almalarını sağlıyoruz.

Salesforce Türkiye İş Ortağı olarak, tüm çözümlerimizin üzerine en uç noktada Salesforce çözümlerini koyarak, Salesforce’un dünyadaki inovatif, öncü, dönüşüm ve değişimlere yön veren vizyonunu Türkiye pazarına Netaş’ın yarım asra yakın teknoloji tecrübesini de koyarak, sunuyoruz.

Geniş ürün ve servis yelpazesi…

Ürün ve Servisler

Sales

Dünyanın 1 numaralı CRM sistemi, satış ekiplerinizin daha fazla fırsat kazanmasına, daha verimli çalışmasına ve çok daha etkin çalışarak müşterilerinizin beklentilerine karşılık verebilmesine olanak sağlar.

  • Sales Cloud

    Sales Cloud ile müşterilerinizi, kontaklarınızı, aktiviteleriniz ve fırsatlarınızı takip edebilirsiniz. Sales Cloud:

  • Salesforce IQ

    E-postalarınızın içerisine eklenen zeki araçlarla, mail kutunuzun içinden satış süreçlerinizi yürütebilirsiniz.

  • Salesforce Quote-to- Cash

    Tekliflerinizi ve sözleşmelerinizi hatasız olarak oluşturabilir ve faturalama, abonelik ve gelir kayıtlarınızı otomatize edebilirsiniz.

  • Data.com

    Salesforce’un temiz ve güvenilir B2B data servislerini kullanarak, müşteri ve kontak bilgilerinizi güncel tutabilirsiniz.

Service

Çağrı merkezinden, self-servis portallara kadar, Salesforce servis çözümleri ile müşteri ihtiyaçlarını çok daha hızlı, proaktif ve esnek bir şekilde karşılayabilirsiniz.

  • Service Cloud

    Service Cloud ile müşterilerinize hakettikleri daha hızlı ve daha akıllı desteği kolayca sunabilirsiniz.

  • Desk.com

    Herşey dahil destek uygulaması ile küçük işletmeler tüm kanallardan kişiselleştirilmiş servis verebilirler.

Marketing

E-posta, mobil, sosyal medya, reklam, web ve daha fazlası üzerinden sıradışı deneyimler ile; kişiselleştirilmiş, çapraz kanal müşteri deneyimi yaratarak müşterilerinizle etkileşime girebilirsiniz.

  • Marketing Cloud

    Dünyanın en güçlü dijital pazarlama platformuyla birebir müşteri deneyimi yaratabilirsiniz.

  • Pardot

    Satış fırsatlarınızı geliştirip, satış süreçlerini B2B pazarlama otomasyonuyla iyileştirebilirsiniz.

Community

Etkileşimi yüksek online kitleler yaratmak için sosyal medya ve mobilin gücünü kullanıp, derinlemesine müşteri ilişkileri kurabilir, çalışan üretkenliği ve inovatifliğinden en iyi şekilde yararlanabilir, satış görüşmelerini hızlandırmak için satışçıları, iş ortakları ve tedarikçileri yetkilendirebilirsiniz.

  • Community Cloud

    Online işbirliği platformu ile zaman ve mekan bağımsız olarak, müşterinizi, iş ortaklarınızı ve çalışanlarınızı yetkilendirerek işlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.

  • Chatter

    Sosyalleşmeyi güçlü bir iş aracına dönüştürerek, çalışanlarınızla dosyalar, veriler ve ihtiyaçları olan bilgiler aracılığıyla iletişim kurabilirsiniz.

Analytics

Şirketinizin müşteri bilgilerini toplama, analiz etme ve dağıtma yöntemlerini değiştirin. Farklı kaynaklardan gelen veri kümelerini ortak bir formatta birleştirip bu sayede daha hızlı sonuçlar ve anlık aksiyonlar alabilirsiniz.

  • Wave Analytics

    Bundan sonra analistleri veya IT çalışanlarını beklemenize gerek yok. Artık kendinize de kolayca sorgulamalar yapabilir, dosya ayrıntılarına girebilir e self servis platform ile yeni fırsatları yaratabilirsiniz.

  • Sales Wave Analytics

    Wave Analytics gücünü Sales Cloud’a taşıyarak uyarlanabilir içgörüleri en doğru zamanda istediğiniz cihaza aktarabilirsiniz.

  • Service Wave Analytics

    Servis verisinin gerçek gücünü ortaya çıkarmak için geliştirilmiş ilk analytics uygulaması ile servis ekibinizin performansı hakkında daha derinlemesine bilgilere ulaşarak daha iyi bir müşteri deneyimi sunacak aksiyonlar alabilirsiniz.

Apps

Günümüzde, tüm şirketler uygulama geliştirme çalışmaları yapıyor. Uygulamalar müşterilerinizin markanızla buluştuğu, çalışanlarınızın birbiriyle etkileşime geçtiği ve kurumunuzun iş süreçlerinin oluşturulduğu, otomotize edildiği ve mobil ortama aktarıldığı yerlerdir. App Cloud, bu uygulamaları yaratmak, çalıştırmak, yönetmek ve optimize etmek için sunulmuş ve başarınızı destekleyen en önemli teknolojilerden biridir.

  • App Cloud

    Uygulama geliştirmeniz için gereken tüm araç ve servislere sahip dünyanın bir numaralı işletme bulut platformu..

  • Force.com

    Pratik ve kullanımı kolay araçlar sayesinde istereniz tıklayarak isterseniz kod yazarak, sosyal ve mobil uygulamalar geliştirebilirsiniz.

  • Heroku Enterprise

    Salesforce veri entegrasyonu sağlayan, işletme özelliklerine uyumlu, ölçülebilir ve güvenilir uygulamaları her zamankinden daha hızlı geliştirebilirsiniz.

Internet of Things:

Daha gerçek zamanlı aksiyonlar alabilmek için en önemli müşteri verilerinizi nesnelerin internetiyle bağlayarak proaktif olarak müşterilerinizle etkileşime geçebilirsiniz. Tüm cihazları, sensörleri, ürünleri, web sitelerini ve akışları bağlayabilirsiniz.

  • IoT Cloud

    Nesnelerin İnternetini Salesforce’a bağlayan güçlü, anlaşılması ve kullanılması kolay araçlarla büyük veriyi gerçek zamanlı aksiyonlara dönüştürebilirsiniz.

  • Thunder

    Thunder ile bir günde gerçekleşen milyarlarca işlem hareketini neredeyse anlık olarak işleyebilirsiniz.

  • Commerce

    Bire bir alışveriş deneyimi sağlayan tahminleyebilir yerleşik yapay zekâyla, tüm ticari noktalar (web, sosyal medya, mobil, mağaza vs.) üzerinden müşteri deneyimini birleştirebilirsiniz.

  • Commerce Cloud Digital

    Tüm dijital kanallardaki pazarlama, satış, reklam vb. süreçler için kapsamlı ticari bulut çözümü ile müşterilerinizle benzersiz bir etkileşim sağlayabilirsiniz.

  • Commerce Cloud Store

    Müşteri deneyiminizi satış noktası ve mağaza operasyonları için kapsamlı, mobil bir çözümle özelleştirip şirketinizde devrim yaratabilirsiniz.

Commerce:

Bire bir alışveriş deneyimi sağlayan tahminleyebilir yerleşik yapay zekâyla, tüm ticari noktalar (web, sosyal medya, mobil, mağaza vs.) üzerinden müşteri deneyimini birleştirebilirsiniz.

  • Commerce Cloud Digital

    Tüm dijital kanallardaki pazarlama, satış, reklam vb. süreçler için kapsamlı ticari bulut çözümü ile müşterilerinizle benzersiz bir etkileşim sağlayabilirsiniz.

  • Commerce Cloud Store

    Müşteri deneyiminizi satış noktası ve mağaza operasyonları için kapsamlı, mobil bir çözümle özelleştirip şirketinizde devrim yaratabilirsiniz.

Hizmetler

Geleceğin mimarı Netaş; uçtan uca, yenilikçi, inovatif çözüm yaklaşımı ile Türkiye’de dünya standartlarında projeler üretmektedir. Salesforce projelerinde de aynı yaklaşımı koruyarak, müşterilerimizin kendi müşterilerine yaklaşmaları hedefi ile projeler üretiyoruz.

Projelerimizde, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru yaklaşımlar ile çözümleyebilmek için en yeni teknolojileri, deneyimli danışmanlarımız aracılığı ile sunuyoruz. Süreçlerinizin analizi sonrasında, dünya standartlarında en iyi deneyimlerin yansıtıldığı tasarımlarımızla ihtiyaçlarınız için en hızlı ve yenilikçi çözümleri oluşturuyoruz.

Salesforce projelerimizde verdiğimiz hizmetler:

  • Danışmanlık Hizmetleri
  • Proje Yönetim Hizmetleri
  • Eğitim Hizmetleri
  • Entegrasyon Hizmetleri
  • Satış Sonrası Destek Hizmetleri
  • Salesforce Yazılım Geliştirme Hizmetleri
  • İnovasyon ve Dönüşüm Danışmanlığı

Cisco Bulut Çözümleri